Sunday, December 12, 2010

مردم ما از معدود مردمی هستند که در روز یک خط هم مطالعه مفید نمیکنند ولی در سال هزاران خط عربی تکراری بلغور میکنند

مردم ما مردمی هستند که به یاد بچه 6 ماهه ای که هزار و اندی سال پیش بدست یک عده جنایتکار کشته شده است زار زار گریه میکنند و در همان روز جلوی چشمانشان نیروی انتظامی سرتاپا مسلح همشهریشان با چرخ ماشین له میکند و ککشان هم نمیگزد.

برد و باخت فلان تیم قرمز یا آبی باعث سکته و مرگ و میرشان میشود ولی خبر دستگیری و سرکوب و جنایت هایی که بر سر آزادیخواهان و دگر اندیشان مملکتشان اخم هم به صورتشان نمیآورد.

مردم ما از معدود مردمی هستند که در روز یک خط هم مطالعه مفید نمیکنند ولی در ایام عاشورا ورمضان و قدیر و غیره هزاران خط عربی تکراری بلغور میکنند.

مردم ما تنها مردمی هستند که از تاریخ خود بی خبرند و تاریخدانان آزاد اندیششان را به زندان میبرند و تاریخ را در تلویزیون و پای منبر و از آخوندها میشنوند.

مردم ما تنها مردمی هستند که اخبار تلویزیون را سند قرار میدهند ولی واقعیات جلوی چشمشان را انکار میکنند و به آمریکا و انگلیس نسبت میدهند.

مردم ما تنها مردمی هستند در دنیا که در مواجهه با مشکلات به دنبال راه حل که نمیگردند که هیچ بسیار هم خوشحال و مسرور میشوند و هر مشکلی را نشانه جدیدی برای ظهور ناجی موعود میدانند.

گرانی؟ فلان روایت گفته وقتی همه چیز گران شد میآید
فساد؟ در روایت آمده که نشانه ظهور است!
بدبختی؟ به به ظهور نزدیک است.
بی بند و باری؟ شکر! پس معلوم است تو راه است
آلودگی هوا؟ دنبال راه حل نگرد. در روایت است که هیچ کاری نمیتونی بکنی خودش میاد پاک میشود
دیکتاتوری فقیه؟ هیسسسس!
آلاینده ها و گازهای گلخانه ای؟ بر جمال محمد صلوات

مردم ما تنها مردمی هستند که ...



















0 دیدگاه:

Post a Comment