Saturday, January 29, 2011

در باب رگ غیرت های کلفت شده مجازی، دست آورد جامعه مجازی

رهآورد جامعه مجازی برای ایران امروز

دوستیهای مجازی و عشقهای مجازی در جامعه مجازی ، گفتگوهای مجازی و رگ غیرتهای مجازی و شعارهای مجازی و انقلاب مجازی.
و طبیعتا دست آوردهای مجازی آزادیهای مجازی و شعورهای مجازی.

و طبلهای توخالی مجازی.

آری اینچنین بود ای برادر، آه خدای من! چه ندای غلطیده در خونی بود و سهراب را بگو که چونان ببری در دل گرگها رفت آآآآه
چقدر شیر مرد و شیر زن داشتیم آآآه ... به به چه قدر ما سبزیم آآآه
و همینجاست که رگهای مجازی غیرت ورم میکند و در یک اقدام انقلابی در یک وبلاگ انقلابی، سر فحش و بد و بیراه را نثار بالا تا پائین نظام میکنند.
و وووای خدای من!
خسته نباشید! خسته شدید!

روی سخنم با آنهاست که نه مثل ندا و سهراب هزینه های جانی برای این جنبش داده اند و نه مثل من و امثال من هزینه های جزئی مثل گاز فلفل و باتوم و تشر!
آنهایی که کاش طلاییشان داغتر از کاسه حلبی من و توست ! آنها که از زیر پتو دستور حمله صادر میکنند.
آنهایی که گرمای پای شومینه را به هر قیمتی به سرمای خیابانهای سرد تهران ترجیح میدهند ولی موسوی را امر میکنند چرا پرچم و پلاکارد مرگ بر خمینی و مرگ بر ولایت و مرگ بر ... دست نمیگیری بیایی تنهایی توی کوچه ها!
آری اینچنین است ای داداش! موسوی هم تنهاست مثل بازرگان و مصدق و امیرکبیر ...

0 دیدگاه:

Post a Comment